Gutten mårgen!


Oh my ladylocks! Idag gick det SEGT att kliva upp!
Tro jag har krocka in i varje vägg i lägenheten minst tre gånger om, jag är minsann lite kickass såhär på morgonskvisten och kan leka ping-pong boll med mig själv.
Idag har jag instuderingsdag, bruka ha det före tentor.. Så idag ska jag baaara plugga och bli klok, öhm..

Igår kom iaf kängorna jag beställt, jag kan fortfarande inte fatta att jag fick dom för 800kr :)
Jag är GRYMT nöjd, bästa skorna jag nånsin haft! .. dock är dom lite klumpiga, haha

MINA älskade Dr Martens :D


Kommentarer
Postat av: denise

okej, ja du är inte ensam om att sakna gymnasiet igen... att va arbetslös är nog det värsta som finns!

2010-11-11 @ 13:17:02
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0