I only say wow

Ingen rast och ingen ro!

Det har vare två hårda dagar nu, imorgon kommer ännu en hårding! Eftersom jag var sjuk förra veckan hade jag endel att ta igen, plus att jag har lagt på ett extra kol i jakten på lägenhet. Det är fanimej ingen simpel sak att få tag i en etta i umeå nu. Nån som har lust att flytta ihop med mig i en trea? haha.

Dagens stora plus var iaf att jag fick veta att jag klarat Anatomi tentan, BOOOYAH!!!

Tro seriöst jag ALDRIG varit så glad och lättad i heeeeela mitt liv!

 

Nu ska jag söka lite mer lägenheter och ta en kopp kaffe, sen måste jag fan fixa nå mat.

Dagens lunch bestod av en halv macka, en riskaka och två klyftor apelsin. De två sist nämnda fick jag av Jenny och Emma från klassen, haha.

Kanske det håll å va dags att jag börja äta ordentligt?

 

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0