När får det vara nog?!!


Jag startade tisdagen med buller och bång, i form av att knäböja för den vita porslinsguden.
Jag fattar INTE varför jag är sjuk så himla mycke nuförtiden, måste ju bero på stress.. det är den enda lokiska förklaringen jag kan hitta nu. Hur som haver har jag missat så himla mycke på skolan pga sjukdom och jag är LESS!!
Tack och lov får jag göra klart tenta tanden en annan dag..
Det är som att hela universum och all dess energi är anti att jag ska få en utbildning.

Dagens största erövring: jag fick i mig en halv bit lax! Hipp hipp!
Man måste försöka de smååå positiva sakerna i vardagen för att överleva de stora jävliga


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0