Oh yes I did!


I tisdags tog jag och syster Märtha oss igenom ännu en permanent, och denna gången blev det POOFY FÅR REAL!
Jag ser ut som nånting taget direkt från 80-talet, me like som fehunn :)
Nu återstår det bara för mig att skaffa axelvaddar och hängtuttar.

Ikväll anländer karln till basen, han har jobbat färdigt för i veckan och ska nu spendera sin tid åt att serva mig! .. iofs är det inte mycke kvar av min vecka heller, men jag får väl passa på att njuta medans jag kan.
Förresten, JAG KLARA TENTA NR 3!!! LIVET ÄR UNDERBART SOM FLÄSK-KOLAPAJ DAGAR SOM DENNA <3

Nu ska jag städa och stöka, ut och pöka



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0