Take a bite


Äntligen känner jag mig som en människa igen, tror jag bara behövde sova ut lite.
Jag blev ju alltså spysjuk i morse, tror det berodde på att jag stressat så mycket senaste tiden, det finns verkligen ingen del av mitt liv som går så värst smort nu så då börja väl antagligen kroppen säga ifrån.
Jag har nog inte vare borta såhär mycke från skolan sen man gick i högstadiet, och då var man ändå aldrig sjuk utom skolka varje gång man hade möjlighet. Nu har jag vare riktigt sjuk tre gånger, och lämpligt nog har det skett precis före en viktig tenta alla tre gånger.
Ursäkta om jag är bitter men.. JAG ÄR BITTER!!


 

 

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0