This is up!


Så vad gör jag nuförtiden?
Pluggar och överlever tandtekniker i Umeå, (inte tandläkare som vissa trott) jag är mer otränad än nånsin tidigare, har gett upp hobbyn med smyckestillverkning och jag har heller inte stickat nånting på flera månader.
Istället lägger jag min energi på att vara arg och hungrig.
Garderoben som förra året var välfylld är nu mest bara knycklad eftersom jag envisas med att riva sönder allt jag äger. Än så länge vet jag inte vars jag ska bo efter jul och till råga på allt har jag heller inte fått igång CSN än.
Låter det livat?
Å andra sidan har jag världens skönaste vänner, en pojkvän och ett förhållande som jag känner mig så otroligt trygg i, familj som är guld värd och systerbarn och växer så det knakar. Synd bara man inte kan ha alla dessa underbara saker i umeå.
DIREKT jag får igång CSN ska jag köpa en bussbiljett, och därmed basta!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0