Utmanad


Har inte gjort nån sånhär lista på många år, men eftersom Kerstin utmana mig och jag inte har annat att göra nu kan jag ju döda lite tid med det.

4 TV-program jag ser:
Desperate Housewives
Morden i Midsomer
Öhm.. sen tog det stopp


4 saker jag gjort idag:
Pimpa min snusdosa
Blivit snäppet klokare
Shoppa karra
Käka karra


4 saker som jag längtar efter:
Nästa helg
Intelligens
Dagen då jag vunnit på lotto
Mer karra


4 saker på önskelistan:
Fluffiga saker att sätta på fötterna
Smosh smosh
En telefon som inte ständigt motarbetar mig
Ännu mer karra


4 saker jag avskyr:
Sandpapper
Baksmälla
Att skellefteå är så förbannat långt bort
Att ha slut karra


4 personer jag utmanar:
... är inte tillräckligt elak för att utmana vidare, haha :)


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0