Yes sir I can boogie


Har gjort mig välförtjänt av en liten paus nu, har vare hurtig dagen till ära och rensat bort mitt mount everest med disk. Det är fanimej inte den enklaste saken att bestiga!
Idag har jag både hunnit plugga, städa, stöka ner, beställa skorna OCH vara social med Patrik. Det är alltid lika skoj att träffa dom gamla strömmisarna, även om det verkligen inte blir så ofta.
Patrik kunde bjuda på skitsnack, smygfisar och ståfräs. Vad mer kan man begära?
Fyfan vad jag saknar strömmis :)

Tack och lov har vi inte hårdaste veckan nånsin nu, utom man har ändå kunnat sluta lite tidigare än vanligt.
Sjukt tacksamt att få lite extra fritid!

Smosh!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0