Baksmällan


Vad ska man annars kalla det?
Hur som haver är det resultatet av gårdagen..!
Som sagt fick min telefon fnatt och skicka iväg endel privata sms till diverse smurfar i min telefonbok, idag har jag fått endel svar på smsen.. jag vill bara gräva ner mig i frysen och dö!
Det var ju alltså mest sms som var menta för Fredriks eyes only, skitkul att halva norrland fått ta del av dom nu också!

Så nu har jag två odugliga telefoner och ett smärre skadat psyke, snälla tomten kan du inte mörda mig till jul? Jag HAR varit snäll!
.. hmm, undra om det är för uppenbart att jag är lite uppretad?
Latin är fanimej rena rama gurgel tyskan!!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0