Dagens hairdo:

En blandning mellan permanent och morgonfrilla, FÖRBANNAT trendigt om man är en kamel, vilket jag är. Yey!
Kruxen med ryggen håller sig tjurskalligt vid, jag har blive mycke rörligare och starkare.. dock blir det ganska plus/minus noll när jag sitter konstigt och jobbar med vax hela dagarna.
Ajaj säger jag bara!
Men nu har jag bestämt att jag ska gräva ur mina sparade slantar och gå och köpa ett gymkort så jag slipper vara en vandrande död ännu ett år, det är fanimej deprimerande att inte kunna göra vad man vill när man vill det bara för att nån kotjävel ligger fel och gör ont.
Nä huvva, det är sjukt hur tre sekunders kaos kunnat förändra hela ens liv.

Nu ska jag knöka in en prilla och plugga lite tandanatomi.
Mums!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0