Fnark, på ren svenska


Jag har tappat ALL respekt för svensk sjukvård.
När jag tillslut söker hjälp för att bli av med knölarna i halsen får jag bara svaret "lev med det" och "köp halstabletter" .. Ska det vara så FÖRBANNAT svårt att lyssna på vad patienten säger?!
Tydligen är det fullt normalt att ha knölar i halsen som gör ont, som trycker på käken så den blir stel och ond, som i sin tur ger huvudvärk. Nej fyfan, jag ska aldrig göra mig besväret att gå till farbror doktorn igen, det är inte värt det. Man betalar bara 100kr för att bli dumförklarad av nån sur hängpungsgubbe, seriöst.. den behandlingen kan jag få GRATIS hemma. (Hahaaa)

Febern har tyvärr stige och skallen känns bara tjockare, men jag åker hem till malånäs över helgen ändå. Får gå runt med en halsduk för munnen så jag inte smittar nån småtting.

När börjar livet egentligen?

Jag är inte bitter!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0