Hej


Idag fick jag veta att jag har ganska små lungor, DEN DU!!
Cirkusfreak on the run, äru rädd eller?

Dagens tema har utan tvekan varit "tankeställare"
Först och främst fick jag ganska trista nyheter när jag vakna, så på läkarbesöket blev det dubbla hjärnkarameller. Som sagt är lungorna för små, plus att jag typ fick en "utskällning" för att jag inte jobbat hårdare på att träna upp ryggen. Lungornas storlek beror antagligen både på förkylning och ryggproblem.
Tydligen har jag lungor som en 32 åring! DET känns ju peppat!

Så fort som förkylningen gett sig ska jag iväg och fixa gymkort, jag kan helt enkelt inte vänta längre.
Inte för att jag känner mig fet eller för att jag känner nå speciellt stort behov av att få röra på mig (daah) Men jag måste helt enkelt få ordning på fanskapet nu, och därmed bajsa!

En apparat sa idag åt mig att jag är 32 år gammal... gud vad livet känns kort


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0