I väntans tider


Jag har inte vare hem till Malånäset på 100 år nu (eller typ lite mer än en månad, sak samma) Jag hade ju räknat med att Elmas lillasysterbror skulle komma till världen snart så man skulle ta nästa hemresa då, men eftersom ingen riktigt vet NÄR lillasysterbror / gummibjörn ska anlända vet jag heller inte när jag ska hem.
Elma, säg åt gummibjörn att rappa på lite så jag får komma hem och hälsa på!
Jag längtar!!

Man lever ändå på gräddhyllan nuförtiden :) Vänner och släktingar klämmer ut bebisar åt höger och vänster så man behöver ju faktiskt inte skaffa några egna barn, man kan bara hälsa på och gosa och lära barna lite dumheter, PÖRFEKT!

Jag & Elmis för ca 2 år sen



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0