Knövel!!


Hela jag är typ en enda stor knövel!
Jag har ju haft nå knölar på halsen i nästan två års tid nu, dom har alltid vare ganska störande och gör ont, men jag har ändå inte brytt mig om att visa upp dom för farbror doktorn. Nu när jag blivit sjuk igen sticker knölarna in i halsen och gör det svårt att både äta, dricka och andas.
Nu har jag iaf bestämt att jag fått nog, imorgon ska jag till sjukan och bli av med pucklarna, även om jag ska måsta slåss med nån tant med rollator på kuppen! Får väl bara hålla tummarna för att jag inte drage på mig nå farliga pucklar, det vore ju nedrans fisigt.

Och JAAAA, jag vet att det har snöat! Det är lite svårt att undgå lapphandskarna som trilla från skyn idag.
Hej mitt vinterland!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0