Kortaste helgen EVER!





Hux flux är det söndag och helgen är så gott som slut, nu återstår det bara att packa sitt pick och åka tillbaka till blåsiga Umeå. Men jag är då glad att man fick träffa familjen Gummibjörn en sväng iaf. DOCK fick jag inte kramas med nya lilla lillen eftersom jag är "sjuuk", så nu är jag bitter.. det kan jag lova.
Dumma sjuka!

I övrigt har det vare en ganska normal Malånäs-helg, en himla massa mat och kakor, kaffet är det enda som kan hålla en pigg eftersom John blund lyser med sin frånvaro, så får man självklart lite extra hundhår i näsan. Som sagt, HELT vanlig helg.
Nu ska jag försöka leta reda på nå vinter kläder
Tjingelling!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0