Marknad & allt vad det innebär


Sheit vilken kul helg jag haft!
Lycksele marknan är SÄLLAN totalt misslyckad, iofs hade det väl vare trevligt om man tagit sig in på hotellet, men det är bara en liten detalj. Haha, så himla korkat.. när vi kom till hotellet kunde jag INTE hitta mitt förköp, jag leta igenom väskan 200 gånger om och kunde bara inte hitta den. Så jag gick hem till Issa, så SJÄLVKLART gjorde jag en sån klockren upptäckt när jag skulle byta om. Biljettjäveln låg i BHn!!
Antagligen hade jag väl stoppa ner den där för att inte tappa bort den, effektiv metod? Njasi

Men jag hade ändå riktigt skoj före allt dedär, det blev fest både hos Tina och Linnea, och jag fick träffa många gamla godingar :) Så fick jag även strosa på marknan en sväng och träffa Mor och familjen Nilsson Eriksson.
Jag fick TILL OCH MED träffa Fredrik en stund idag, han bjöd mig på en romantisk middag på Max.
Hoppas det kommer fler helger som denna :)

Nu ska jag sussa, tack gud för att jag har lite sovmorgon imorgon.
Peep!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0