Önska kostar ingenting?

 

 

Jag är VÄL medveten om att jag har en aningen sjuk relation till dedär med smink och kläder, man kan ALDRIG få för mycket av grejerna! Det sitter väl nödvändigtvis inte i det att jag är utseendefixerad (seriöst, om det var fallet skulle jag väl ha bantat ner mig till 50 kg för länge sen?) Nejdu, det handlar väl mer om att jag är förtjust i att kunna förändra mig själv.
Med en så simpel sak som smink kan man göra sig själv till nånting helt annat på en kvart, plus att det är ganska skoj att måla :) Mitt fejs är en målarduk som kan förvandlas till Mona-Lisa!
Min våta dröm är att en dag få äga en såndär palett som är på bilden, i only say wow wow wow. Med en sån kan man VERKLIGEN leka konstnär! Dock kostar den runt 300kr och en fattig student kan väl inte lägga ut pengarna på en så dyr leksak.
Men som sagt, önskar kostar ingenting!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0