Alltid glamour


Dagarna i ända förvånas jag över vilket otroligt glamouröst liv man lever!
Jag har nog inte ett enda maka sockpar, idag åt jag negerbollar till middag och jag har till och med en telefon som skickar sms av sig själv (yes, jag tjatar om det fortfarande)
Plugget går segare än nånsin eftersom jag är för dum för att kunna begripa latin, och till råga på allt så rappla CSN så jag fortfarande inte fått nå pengar. Börjar känna mig lite jättebitter!
Dock kan man väl inte göra mycket annat än att bita ihop och hoppas att man överlever livet.

Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härlig bild!

2010-10-26 @ 22:08:49
URL: http://bit.ly/8ZOKzV

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0