Typ penis


Rubriken behöver inte nödvändigtvis vara logisk.

Nu är det ÄNTLIGEN helg igen, och jag har redan börjat avnjuta den på bästa möjliga vis. Jag gör alltså så lite som möjligt så länge som möjligt!
Veckan har gått knasigt fort, jag fattar inte riktigt vad jag gjort av all tid. Undra om Grinchen har tage min tid om natten! :O Woooo!

Ikväll har klassen sittning och jag antar att promillen ska spruuuuta kring dom, tack och lov är jag inte en av dom som ska ut och tokes. Jag blev för snål för att festa :) haha. Men jag kanske ska dit och kolla läget ändå, så ska jag nog iväg på Patriks partaj en sväng också.
Kanske håll å va dags att ta sig mot duschen då!





Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0