Back 2 the books



Jag har kämpat så himla STENHÅRT med plugget ända sen jag kom hem!!
... eller kanske inte, ärligt talat kom jag hem redan vid 2. Så skulle jag bara sätta mig och läsa igenom några papper innan hårdplugget, så hux flux har jag somnat och slösat två timmar med att dreggla på en stackars oskyldig kudde.

På skolan har vi idag börjat vaxa molarer, alltså baktänder. Det är INTE så enkelt som det ser ut! Trots ett antal självmordstankar och brännmärken på fingrarna så lyckades jag tillslut få PERFEKT form på tanden, dock hade jag gjort den för lång...
Det är sånna saker som får en att vilja stoppa en smällare i näsan och sedan ta ett djuuupt andetag. %@!%&$!!!!
Så nu återstår det bara att lägga dagens mer eller mindre lyckade upplevelser på hyllan och nöta vidare med plugget.
Gluteus maximus in my ass


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0