Helgen

Trots förkylning och diverse tjorv så blev det en riktigt skojsig helg, Linnea drog på impulsen och tog bussen hit till Umeå. På festen kom diverse strömbäckare och en såndär tandtekniker (tandtekniker ÄGER by the way) Efter en massa mord av hjärnceller och mobbing av min jelly så drog vi på Skarren, lämpligt fullt med fulla människor och mycke skutt.
Jag hade skitkul :) .... dock var det väl inte lika kul att städa upp lägenheten efter helgen! haha, men det är väl en annan femma.

Nu ska jag försöka jobba upp motivation till att plugga, måste lära mig en massa latinska ord för typ tandgrop, kind och sån tjafs. Varför kan det inte bara få heta just tandgrop och kind?
Smarta människor är ett lustigt släkte, dom gör det så onödigt tjorvigt för sig!
Up up and away!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0