Jag & Ferdinand


Vissa dagar är mer smärtsamma än andra..
Det blev en kort skoldag idag, jag slutade redan vid 12 eftersom jag blev klar med min vaxtand. Så jag tog bussen till stan för att umgås med päronen i husbilen innan dom åkte hem, dom har nämligen spenderat helgen nere vid hamn i husbilen.
Jag och mor satt i solen medans fader kuta på stan, normalt skulle väl det vara underbart skönt att spendera dagen sådär... Men ack, en stridslysten geting lyckades störa lugnet genom att målmedvetet och metodiskt TOTALT styckmörda min RÖV!!
Så nu sitter jag här, med en påse frysta grönsaker tryck mot arslet, det gör fortfarande ont.
Ibland kan man inte låta bli att undra, WHY ME?!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0