Kurering när den är som bäst

Hej, Jag heter Judith och jag är FÖRKYLD!

Himlarns typiskt att det ska bli just nu, när skolan just börjat och jag har en så fullsmockad helg. Febern är lika tjurskallig som Elma i jakt på "mutt-mutt", och halsen skulle jag väl lika gärna kunna amputera.

Om ni nu undra varför jag håller i en spritflaska på bilden så kan det förklaras med att jag har den som hostmedicin, man blandar liiiiten sprit med en jävla massa halstabletter, låter dom lösa upp sig nån timma och drick sen. Volá! Så blir man som en ny myslullig människa igen.

Tyvärr blir jag tvungent att missa dopet på lördag, jag vågar inte riskera att smitta ner en massa barn och så, jag är inte dum på DET viset. Synd men sant, förhoppningsvis får jag väl vara med på andra dop i framtiden :)

 

Imorgon är det plugg och städning som gäller, OM jag fortfarande kan stå på bena alltså.

Damn vilken munter människa jag är :)

Up up and away!

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0