Lite dill


Dagen har spenderats ute på stora staden med syster, dock hittade jag INTE några skor. Istället hitta HON ett par, är världen rättvis or what? Jag har iaf beställt från have2have nu, dom hade lix 20% på allt i helgen så det skada väl inte.
Jag beställde ett par gammelrosa kängor, haha. Undra om jag kommer se ut som en butch barbie eller om man lyckas dra ihop en look av det hela. Hur som haver är det skoj att testa! :) Jag är då lix inte känd för att ha snyggaste stilen direkt, så jag skulle väl lika gärna kunna dra ett par sopsäckar över fötterna.

Nu ska jag kämpa vidare med plugget och förhoppningsvis INTE bli dummare på kuppen

Optimist javisst! :P


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0