Never trust my brain..


Jag kommer nog ALDRIG bli en äkta storstadsbo.
Två gånger tidigare i mitt vuxna liv har jag lyckats gå vilse, en gång i Lycksele och en gång i Skeå. Idag fick jag ärofyllt lägga till Umeå på den listan!
Eftersom det regna så förbannat tog jag bussen hela vägen till Teg, men lyckades av NÅN udda anledning kliva av på fel hållplats. Detta resulterade såklart i att jag genomblöt och förvirrad fick villa runt i Umeå ca 20 minuter innan jag hittade E4an, efter typ 45 min var jag hemma...
Dendär "smidiga" och "torra" bussturen blev allt annat än väntat, men en sak har jag då lärt mig... jag har INGET LOKALSINNE!!!

Nu ska jag svälja min sista gnutta självrespekt och försöka plugga latin, sen återstår det väl bara att parkera min gluteus maximus i soffan för att se Idol.
Hej svej fula tjej!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0