Onsdag och ofog



Halva veckan har gått, och än så länge känns det som att det gått ganska smärtfritt. Nollningen fortsätter med stadiga steg och MED det blir mina steg bara mindre stadiga.
Igår fick jag ju testa på att strutta / vingla på stan som nån annan alkis, det var väl ungefär så glamouröst som det låter..  :P
Idag fick vi iaf testköra några instrument på skolan, tycker det var skitkul! Dock ganska svårt, haha. Men vad vore det för fränt om det skulle vara skitenkelt?
Njäsi, jag känner bara mer och mer att detta är en bra utbildning för mig! Jag måste bara trimma upp musklerna lite, sen ska jag fanimej vara redo för världen och allt mupp den har att erbjuda!

Nu ska jag smeta på mig en ansiktsmask och se Morden i Midsomer, bättre kan det nog inte bli!
Tjingelling! :)



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0