Tight Night


Vilken vilde man är! Det är lördag kväll och jag ligger hemma i soffan och försöker lära mig vad "tunga" heter på latin. Varför känner jag mig som en loser?
Det blev iaf inga skor idag, det är liksom svårt att tagga shopping när man bara ätit en macka och magen bara vill vända sig ut och in. Men imorgon kommer en ny dag och DÅ ska jag fanimej hitta nå skor.

Jag hade iaf en sjukt kul kväll igår, Emma från klassen hade fest hos sig på Berghem. Trots att festen blev ganska kort så var den intensiv, så när dom andra drog ut på krogen gick jag hem, men jag fick ju ändå svinga mina lurviga en sväng :)
Dock önskar jag att jag INTE gått hem, halvfull och vilsen i regnet.. ja, det resulterade självklart i att promenaden tog nästan en timma och när jag väl var hemma var jag TOTALT genomblöt. Det är efter denna upplevelse som jag i rena tjurskallen bestämt mig för att investera i nya skor.
Aja, nu ska jag sluta ordbajsa för att istället begrava min gamla kropp i sängen.
Tighty night!

Jag & Jenny igår, full och glad kexchoklad!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0