What's up?


Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag är umebo, vet inte om det beror på att jag är trög eller helt enkelt .. ja, trög! Jag har iaf gjort det kloka beslutet nu att jag INTE ska skaffa nån cykel, i helgen fick jag testa att åka ca 10 meter på moders cykel.. och jag insåg väl ganska direkt att jag är åt skogen för klantig för att rulla runt på en sån i umeå.
Plus att alla bilar är ute efter att döda mig, omöjligt att jag ska kunna hålla koll på både alla bilar och min egen motorik. Nej fyfenn, jag håller stadigt vid att använda mina ben och busskortet! Det är trots allt det GUD hade tänkt från början, att jag ska åka buss alltså.

Imorgon ska vi börja plugga anatomi, jag är SÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄVLA PEPPAD! ... not.
Men smart blir man! Om en månad ska vi lära oss multipluttations tabellen.


Tur som fan att man kan skaffa sig "brains" när man inte har "the beauty"


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0