Snabba ryck!


Nuförtiden går dagarna i ultrarapid!
Hux flux har halva skolveckan gått och jag sitter mest bara som ett stort frågetecken och undrar över allt och lite till. På torsdag får vi påsklov och jag har egentligen inga större planer för ledigheten, eller ja.. jag ska såklart till malå. Så hade jag även tänkt åka till Skeå men jag tror jag ska undvika det då de nu verkar ja små monster i vattnet!
Skeå, jag utser dig härmed till en bajshåla. (höhöhö)

Idag har jag iaf fått kramas med en fjäril, dock var jag nog den enda i herrskapet som uppskattade den lille krakens sällskap. Hur i hela flatters kan man vara rädd för en fjäril?!?!

Öh, nä.. nu ska jag äta yoghurt och sova.

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0