So long snusarn!

 

Igår växte jag upp, jag insåg hur jävla less jag är på att snusa och har nu tage ett aktivt steg i rätt riktning. Jag har ju sagt att jag ska sluta snusa till påsk och detta löfte ska jag hålla!

Fatta, jag har snusat sen högstadiet, ca 9 års bökande med tjuvsnusande och missfärgade tänder, fyfan vad onödigt. Under dessa år har jag aldrig lagt nå vidare mycke energi på att sluta nångång så nu håll det väl å va dags!

Som hjälp på traven har jag nu köpt Loonic snus, det är olika mycke nikotin i dosorna, 75% i den röda, 50% i den oranga osv, så man kan trappa ner och sluta snusa utan att bli självmordsbenägen. Dehär ska bli spännande!

Önska mig lycka till!

 


Kommentarer
Postat av: Kjorran

Good luck :D

2011-04-07 @ 16:47:08
URL: http://kjorran.bubbleroom.se

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0