Syndag


Ibland har man det allt bra underbart!
Nu när Märtha och kavaljern är i Amerikatt så har jag fått lov att bo i deras lya på helgerna, detta avnjuter jag nu på bästa möjlia vis, alltså genom att BAKA!!
Fredrik ha vare här över helgen och gjort sitt bästa för att underhålla mig, jag har å andra sidan bara roat mig själv med att missbruka godis och nikotin. Tro inte jag är nån vidare lyckad flickvän alla dagar, haha.

Nu ska jag he mig ut i solen på en promenad, tänk.. kanske sommaren kommer även i år!


Kommentarer
Postat av: märthis

ja just ja! glömt att säga att du får baka upp allt mjöl jag har, förutom mitt protmjöl. baka dig less

2011-04-07 @ 06:38:16

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0