Happy birthday to mig!


Idag fyller alltså tanten hela 23 år! Vem hade kunnat ana att jag skulle bli så gammal och grå?
Kalaset gjorde vi då bort igår, så idag åker jag till Lycksele för att spendera första dagen som fossil med Isabelle och resten av befolkningen. Tro det kommer bli skitkul!
Jag fick mycke fina saker igår, tex en febertermometer (från päronen), alkohol (från mirjam) och ett Efva Attling halsband (från Freddan) Kan väl påstå att dom lyckades dra ihop en salig blandning av paket!

Nu ska jag börja dra ihop mig själv inför resan till Lycksele, eftersom jag fortfarande är aningen sliten sen veckans sjukdom kan väl dagen gå lite baklänges.
Hipp hipp!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0