Set fire to the rain


Sitter här i Majonäset och lyssnar på Adele, jag trodde aldrig nånsin att det skulle kunna hända.. men jag älskar hela hennes album. Eller nej nu ljög jag, av AVGUDAR det! Alla ni som inte har hennes senaste album bör skaffa det, annars kommer ni nog hamna i helvetet.

Just nu har jag en freaky cheesecake i ugnen, som vanligt hade jag missat att inskaffa vissa ingredienser så denna kakan lär väl bli lite speciell. Jag var helt utan grädde, hade för lite digestive och maizena.. jaaa, men förhoppningsvis ska den ändå inte smaka fis.
Jag har just räddat livet på två möss, hoppas gud uppskattar detta och gör min kaka ätbar som tack.


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0