Tisdagsbarn


De senaste dagarna har resulterat i sååå många vackra ögonblick!
I fredags åkte jag till Umeå där jag sov över hos syster märtha, tillsammans med Mirjam, Elias, Elton och Fredrik. Syrran har väl inte världshistoriens största lägenhet så vi fick klämma ihop oss så gott det gick. Lördagen bjöds det på bröllop för Fredriks syster, och söndagen var det bara stum bakfylla som gällde.
Eftersom jag är för lat för att skriva ner allt så gör jag bara en fin liten lista.
- Lördag morgon: vaknade och upptäckte att märtha sov vid mina och fredriks fötter, MED Fredriks fötter uppi ansiktet.
- Vigseln: Galet vackert! Dock hade det väl vare en fördel om det inte regnat så förbannat :P
- Bröllopet & kvällen: God mat och lustigt sällskap, dock resulterade den öppna baren i att jag blev galen (ovanligt) .. Jag skulle av nån anledning brottas, mitt i detta tumult lyckades jag knäa en vass sten och fick kuta runt med ett mäkta blödande knä resten av kvällen. Dock kan man väl tycka att jag fått skylla mig själv då det var självaste brudgummen jag försökte brotta ner....
- Söndagen: Som genom ett mirakel tog vi oss hem till syster, somnade runt kl 5 och vaknade runt 1 av att världen snurrade.

Nu befinner jag mig iaf i Skeå, idag ska jag leta jeans och göra mitt bästa för att inte skämma ut mig nå mer.
Jag kan iaf konstatera, bröllop är livsfarliga!!



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0