Tissdag


Hallelujah! Telefonfan ska bli lagad!
Jag fick ett ytterst efterlängtat telefonsamtal idag då jag blev informerad om att den går att skicka till fjollträsk och få fixad för den blygsamma summan på 1500 kr! Ärligt talat hade jag räknat med att det skulle bli dyrare så nu blev jag nästan lättad (jag har nog en skruv lös)
Idag gjorde jag färdigt min praktiska prov, för er som inte riktigt fattat vad jag gör om dagarna så har jag nu lagt upp en ytterst demonstrativ bild här nedanför, det är en bro av metall och keram. Kan väl inte påstå att det är den snyggaste i stan men det var det jag dög till att skapa idag.

Nu återstår det bara att skriva klart ett abstrakt på engelska utan att bli totalt vansinnig
Wish me luck!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0