Alla hjärtans dag


Denhär dagen har liksom ett ironiskt sätt att uttrycka sig, av nån lustig anledning är det oftast samma visa varje år. Denna alla hjärtans dag fick jag börja med att tvätta hundbajs från min kappa!
Gårdagens bussresa från Skeå fick jag spendera på golvet i bussen då den blivit överfull, och självklart satte jag mig ju i hundbajs. Jippidido!
På fredag har vi tenta, och jag är allt annat än redo för den. Vettefan hur jag tänkt dehär!
Viljan att bli smart lyser med sin frånvaro och tydligen visar det sig i form av .. damp.

Ugg, men jag kan iaf glädja mig åt att favorit karln befinner sig i umeå ikväll, iofs är han typ 2 mil bort.. Men jag väljer att se glaset som halvfullt!
Nu ska jag smocka munnen full med snus och sova, hardcore


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0