Helg!


Gårdagens tentafest blev alltså inte så värst nykter för min del, kanske inte var så svårt att lista ut att det skulle bli så eftersom jag heter Judith och blev som jag vart, en svamp. Men SKOJ hade jag!
Efter diverse strul har jag iaf nu fått igång internet igen, förhoppningsvis ska det inte jävlas nå mer den närmsta framtiden. Idag ska jag då roa mig med att vara social och effektiv, jag måste bara få i mig nå kaffe så jag kan bajsa ut baksmällan, SEN ska jag slita i startsnöret och få snurr på fläsket!

Egentligen skulle jag ju till Skeå i helgen och umgås med världens bästa Fredrik, dock blev han sjuk! (klantarsle) Så jag TVINGAS stanna i Umeå HELA helgen och hitta nya sätt att roa mig själv på.
Stackars stackars mig.

Krya på dig bubben lilla :)



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0