Jefla blöjhitler


Idag är det lördag, och jag har gått i barndoms!
Dagen till ära ska lilla pappsen hälsa på i Umeå och inspektera mitt lyxiga lilla studentrum.
Väluppfostrad som man är börja jag i ren panik rensa bort alla "okristna" ägodelar jag har liggandes framme, till exempel snusdosor och systempåsar. VARFÖR i hela flatters känner jag fortfarande behovet av att dölja för mina päron att jag är en snusare och smyg alkis?

Städa ids jag då inte göra, dom vet redan att dom fostrat en lortgris.

Fredrik kommer tillbaka idag och till kvällen ska vi fylla oss med fylla, syster Märtha fyller nämligen år och detta ska firas i form av att supa hårt, hårdare eller hårdast. Har inte riktigt bestämt mig för vilken av dessa alternativ jag ska satsa på ..
Nu ska jag kröka kaffe och hoppas att energin kommer tillbaka till mig.
Tjing!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0