MUCKLER!!

Nu jävlar är jag fit, JUST i denna stund!
Iofs lär det inte märkas imorgon eftersom jag just lyckades smälla i mig en jävla massa pasta.
Men vadå, Rom byggdes ju inte på en dag!

Skolan idag har vare ungefär sådär underbar som vanligt, typ stressig och totalt IQ-befriad.
Så drog jag på IKSU efter jag slutat, där stötte jag ihop med Daniel och Rosanna, kanske inte behöver säga så mycket mer.. det blev väl inte det mest seriösa träningspasset nånsin, istället tror jag nästan bara att man blev fetare och klenare! Haha :)
Men men, imorgon ska jag då dit igen och KANSKE lyckas lära mig hur maskinerna fungerar.

Nu ska jag läsa och sova!
Over and out!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0