Stressad

 

Jag är extremt väl medveten om att jag ligger sjukt dåligt till på skolarbetet, jag får fanimej panik!

Om 10 minuter ska jag lunka iväg mot skolan och försöka genomlida dagen, jag måste bara få ladda upp MP3n lite så man har nånting att roa sig med.

Vi håller nu på med en protes som ska vara klar imorgon, jag är LÅNGT ifrån klar. När vi skulle sätta upp tänderna i protesen lyckades jag nämligen sätta överkäkständer i underkäken, där förlorade jag en hel dag och hux flux ligger man jävligt pissigt till.

Kanske det skulle vara lättare att hantera stressen om huvudvärken kunde ge sig nångång!

AJUHSLOSNJBVXÖAIUGS

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0