Action


Gårdagen blev minst sagt spännande, inte nog med att jag lyckades slå ihjäl mig utanför Ica och ådrog mig ett dalmatin-liknande utseende, jag fick även under dagen chansen att hångla!
Han kommer från Taiwan, är gjord av plast och heter Barbarbärt. Hans mun smakade sprit och han saknade puls, mest troligt var han död. .... tror han var en HLR docka!
Vi fick/gatt nämligen lära oss HLR igår, så då fick vi öva snusk på en docka och pumpa i takt med "staying alive". Kan lugnt säga att jag har träningsvärk idag, hoppas de andra från klassen också har det så jag slipper känna mig klen!


Vår affär var kort, men intensiv..

 

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0