Balajban



Lördagkväll, den kvällen då man normalt partar till det och är korkad.
Visst.. till viss del fyller jag upp de kriterierna!
Jag sitter hemma i renaste tjockis anda och räknar dammråttorna under soffan.

Idag har jag iaf lyckats göra nå fynd på schtaan!
Jag åkte dit för att köpa en väckarklocka, men istället åkte jag hem med två nya tröjor och fortfarande en väckarklocka fattig. Ovanligt va?
Jag är helt enkelt för knäpp för att vara fattig, nästa gång jag åker in för att köpa dendär förbannade klockan kanske jag åker hem med en ödla i fickan.

Hur som haver har jag ändå hunnit med endel idag, jag har städat och sorterat lite tjafs inför flytten.. och så har jag självklart även lyckats tuppelura bort endel tid.
Hubba, kanske det håll å va dags att bli lite hurtigare?

Nu ska jag se på dom som ska döda John
Jippie!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0