Bästa helgen ever!


Jag vet inte riktigt HUR han gör det, men det känns som att jag varit på ovanligt gott humör i helgen, och humöret tycks hänga i sig ännu! Trots att dagen varit löjligt lång och helt avsaknat nån slags vila så är jag fortfarande i gasen, jag kan inte låta bli att undra.. är jag knäpp eller?
Men det var som sagt en goding till helg, vi har äte gott, sett Green Hornet i 3D på bio, slagits om chips påsen och svurit åt stans öppettider. När vi kom hem efter världshistoriens snabbaste shoppingrunda så upptäckte jag till min fasa att jag fått med mig larmet hem på den tröja jag köpt, well done Gina Tricot säger jag bara!

I veckan ska jag börja träna, plugga inför måndagens tenta och leka sjöman i handfatet.
Livet som blivande tandtekniker är allt bra spännande!

You've got two things i like... BALLS!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0