EN JÄTTEFIN BURK!!


Sex, godis, öl och tonfisk kan slänga sig i väggen!! Det finns INGET bättre än BURKAR!
Under dagens dräll på stan lyckades jag göra detta underbara fynd på Indiska, jag såg denna guds skapelse före jul men gatt lämna den utan att bli köpt eftersom den var så övermänskligt dyr. Men tänk, tydligen finns det nån gubbe där uppe i det blå som tycker om mig, burken fanns nämligen idag på halva reapriset!
Jag norpa den sista framför näsan på en gammal tant, men det kan jag leva med, ty idag är jag stolt ägarinna av världens finaste burk! BURK BURK BURK!!
När jag gick till kassan för att betala den kunde jag inte låta bli att tänka "Är det såhär en orgasm känns?"

Är medveten om att jag kommer få skit för dendär sista kommentaren, men det är den nästan lite värd, muhihhi


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0