Gone Bananas!


Uppenbarligen är denna tanten inte skapt för att överleva livet.
Jag har nu kämpat tappert med att stöka iordning rummet varje ledig stund, dock söker min aphjärna hellre reda på annat att leka med, tex att se barnprogram på tv eller läsa klisterlappen på elementet.
This is the fab life!

Denna veckan blev oväntat stressig, ska göra klart min protes idag.. förhoppningsvis lyckas man göra det utan att spränga sig själv i luften. Kan ju inte vara omöjligt (?)
Veckans stress har ju resulterat i att jag drömmer mardrömmar om löständer och borrar bela tiden, kanske inte låter så himla farligt, MEN.. Det är fan inte skoj att vakna i panik i tron om att man ha tappat löständerna.
Tror inte jag har tillräckligt starkt psyke för denna utbildningen

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0