Hej du glade!


Hux flux är det idag igen.. alltså fredag, eller tisdag eller vafan det nu än är.
Hur som helst så är det IDAG!

Just nu befinner jag mig i Malånes igen, kom hit igår efter trippen till Lycksele. Tänk att det då alltid är lika underbart underhållande att åka dit! Speciellt nu när jag inte varit dit sen augusti, kan lova att det hänt ganska mycket. Folk både växer och krymper, skaffar och avverkar, sätter på och sätter av.. ja, ni fattar.
Jag insåg ganska snabbt att jag missat en JÄVLA massa, haha.
Men jag fick iaf träffa Tjärtin, TinkelliTina och stora lilla familjen Bjuhr Härgestam.

Eftersom pappsen nu påbörjat sitt "nya liv" så har jag fått det ärofyllda och inte helt ofarliga uppdraget att äta upp ALLT godis i Malånäs. Eftersom dom lyckats ladda upp med en heldel sötsaker under julen så har jag det jag gör under några dagar nu, mitt mål är att gå upp minst 40kg så jag blir så fet att jag slipper köpa nå täckbyxor. Utom magen ska vara SÅ stor att den hänger ner över benen och värmer dem under denna kalla vinter.
Det märks att jag är student va? Jag är BÅDE smart och ekonomisk!

Nä huvva, nu ska jag kämpa vidare med Nutellan!
Tvejs fejs!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0