Hej Hjärnspöket!


Gissa om det var nån som hade svårt att somna igår!
Jag lyckades skrämma upp mig själv så förbannat innan jag la mig i sängen, så jag låg väl vaken i minst två timmar och var allmänt övertygad om att nån / nånting skulle flyga in i rummet och pressa fast mig i taket.
När jag VÄL somnat hade jag en grymt normal dröm..
Jag var med i Kungens reality show, tillsammans med en jättefet indian, en babian och en kortväxt superman.
Under ett tillfälle i drömmen skulle babianen klippa hockeyfrilla på mig, så när jag satt där i frisörstolen avslöjade min "frisör" att babianer INTE tycker om att ha stringtrosor.
Så nu vet ni det!

Nu ska jag knöka i mig min andra kaffekopp och starta dagen, har sovmorgon idag :) Hihihihi
Hipp hipp hora!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0