HuttenMami


Så har hux flux första skoldagen passera och trots endel spänning har man lyckats överleva!
Kaka!

I veckan ska vi ha tandläkarna hos oss, så ska vi lära dom att vaxa tänder.
Må väl hända att det låter löjligt enkelt, men tydligen är det inte fallet! Det är nästan underhållande :) Haha
Men det är ändå ganska skönt att vara tillbaka i skolan igen, då händer det i alla fall nånting lustigt en gång i minuten.

Oh! OH! OH!!
Förresten! Det spökar förihellewitte i lägenheten!
Det har hänt några gånger nu, inatt var det fan det läskigaste. Jag vakna runt halv 2 tiden av att det small nå hejdlöst högt i en dörr, dock var jag ensam i lägenheten och man kan inte höra så bra från grannarna.. Det har som sagt hänt några gånger tidigare, jag kan väl ändå inte bara ha inbillat mig det flera gånger sådär i sömn?
Wtf is going on?!
Är det hjärnspöken eller bara vanliga spöken?

Buuuu....!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0