IKSU oskulden


Idag spräckte jag mödomshinnan på IKSU, och jag måste väl erkänna att det inte var helt smärtfritt. Precis som alla andra oskulder var jag rättså förvirrad och klumpig, jag FÖRSÖKTE tappert härma de andra där inne.. men utan nå vidare lyckade resultat.
25 minuters kondition och lite slitande i nån vikt var väl det enda jag lyckades åstadkomma.

Jag är nämligen van att gå på gym med typ 10 maskiner, inne på IKSU fanns det väl ca 200 och ALLA var totalt obegripliga! Nån hade ett snöre, och en platta i mitten och nån vikt.. whatta fnark?! Det är ju inte hjärngympa jag är ute efter!
Kan man inte ha ett speciellt rum för de odugliga med de lätta maskinerna?

Jag känner mig då inte så värst mycke starkare, bara snäppet mer förvirrad.
Imorgon måste jag skaffa en instruktör!

Jag är LÅNGT ifrån sådär söt!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0