JAG ÄR ETT CIRKUSFREAK!


Såhär i flyttstädningen är det lätt att hamna på villospår mitt i allt, hittills har jag väl städat max en timma av 4. Jag söker lite lätt omedvetet efter roligare saker att göra! Det är ganska skoj att stå och stirra i spegeln och bara glo på alla de konstiga saker som sitter på kroppen..
Något som jag blivit extremt medveten om är hur miffo min navel sitter, den är sned!
Kan man göra navel plastik?

Amen herregud, ni ser ju själv på bilden hur förbannat knasigt det ser ut! Titta på den! TITTA!!
Ni ser ju vars gylfen sitter, DET är mitten! MITTEN I TELL YOU!


Visst är det galet, ni trodde väl att jag var världshistoriens mest perfekta och dyngsnygga människa, men här ser ni.. Mitt största kroppskomplex, min knasiga navel.
Tänk, om några år kanske den sitter på ryggen?


Kommentarer
Postat av: 56

hihihihihiiiiii judith är sneee

2011-01-17 @ 22:03:37

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0